Quick jump to page content
Main Navigation
Main Content
Sidebar
Toggle navigation
Home
About
About the Journal
Editorial Team
Contact
Privacy Statement
Editorial Policies
Focus and Scope
Article Processing Charges (APCs)
Archiving and Indexing
List of Reviewers and Outstanding Reviewers Award
Editorial Team Composition Policies
Policies and Criteria for Special Issues and Guest Editors
Peer Review Process, Guidelines for Reviewers, Open Peer Review
Open Science
Equity, Diversity, Inclusion, and Accessibility Statement
Publication Ethics and Malpractice Statement
Copyright, Licensing, Open Access and Publication on Repositories Policies
Authorship Criteria, Funding and Conflict of Interest
Complaints Procedures and Ethical Oversight
Anti-plagiarism and data falsification
Misconduct, Manipulation, Correction, and Retraction Policies
CrossMark, Ethical Sponsorship and Advertising Policies
Data Protection Policy
Journal Management and Funding
Published Issues
Early Access Articles
Current
Archives
Call for Papers
Videos/Podcasts
Announcements
Advanced Search
Login
Submissions
Search
Home
Archives
Vol. 4 No. 2 (2000): May/Aug - 2000
Editorial
Editorial
ClĂłvis L. Machado-da-Silva
1
PDF (PortuguĂȘs (Brasil))
Articles
Expectativas racionais e eficiĂȘncia informacional: anĂĄlise do mercado acionĂĄrio brasileiro no perĂodo 1997-1999
Fernanda F. Cordeiro Perobelli, Fernando S. Perobelli, Marcelo Aarestrup Arbex
7-27
PDF (PortuguĂȘs (Brasil))
Evolução do uso da Web pelos bancos
Eduardo Diniz
29-50
PDF (PortuguĂȘs (Brasil))
Motivação e resistĂȘncia ao uso da tecnologia da informação: um estudo entre gerentes
Donaldo de Souza Dias
51-66
PDF (PortuguĂȘs (Brasil))
ReflexÔes sobre a regulamentação
Leonardo Fernando Cruz Basso, Marcelo Roque da Silva
67-85
PDF (PortuguĂȘs (Brasil))
A redefinição das agendas dos centros de P&D: os limites do mercado na sinalização das åreas estratégicas
Maria Teresa Franco Ribeiro
87-107
PDF (PortuguĂȘs (Brasil))
O Impacto das decisÔes estratégicas no desempenho dos franqueados em fast-food: o papel do relacionamento franqueador-franqueado
Marcos Cohen, Jorge Ferreira da Silva
109-131
PDF (PortuguĂȘs (Brasil))
As dimensĂ”es mĂșltiplas do comprometimento organizacional: um estudo na ECT/MG
Mariana Lima Bandeira, AntĂŽnio Luiz Marques, Ricardo Teixeira Veiga
133-157
PDF (PortuguĂȘs (Brasil))
Documents and Debates
InventĂĄrio de artigos cientĂficos na ĂĄrea de marketing no Brasil
Lurdes Marlene Seide Froemming, Fernando Bins Luce, Marcelo Gattermann Perin, Clåudio Hoffmann Sampaio, Sedinei José Nardelli Beber, Guilherme Trez
159-173
PDF (PortuguĂȘs (Brasil))