Published February 12, 2021 | Version v1
Report Open

Peer review report for: Chocolates and 'Legrias': Dilemma of the best sales channel

  • 1. Universidade Federal de Goiás, FacSilvauldade de Administração, Ciências Contábeis e Economia, Goiânia, GO, Brasil.
  • 2. Universidade Federal de Goiás, Faculdade de Administração, Ciências Contábeis e Economia, Goiânia, GO, Brasil.
  • 3. Universidade do Vale do Itajaí, Brazil
  • 4. Universidade Federal do Rio de Janeiro, COPPEAD, Brazil

Description

PEER REVIEW REPORT FOR:
Silva, A. L. B., Limongi, R., Gomes, A. C., & Pimenta, D. (2021). Chocolates and ‘Legrias’: Dilemma of the best sales channel. Revista de Administração Contemporânea, 25(spe), e200235. https://doi.org/10.1590/1982-7849rac2021200235.en

HOW TO CITE THIS PEER REVIEW REPORT: 
Silva, A. L. B., Limongi, R., Gomes, A. C., Pimenta, D., Passos, A. P., & Freitas, F. D. (2021). Peer review report for: Chocolates and ‘Legrias’: Dilemma of the best sales channel. RAC. Revista de Administração Contemporânea. Zenodo.
https://doi.org/10.5281/zenodo.4537486

REVIEWERS:
Ana Paula Passos (Universidade do Vale do Itajaí, Brazil)
Flavia D'Albergaria Freitas (Universidade Federal do Rio de Janeiro, COPPEAD, Brazil)

Files

Open Report_9_2020-0235.pdf

Files (165.4 kB)

Name Size Download all
md5:1dff3bc0e08207caea9d330a73be0d06
165.4 kB Preview Download

Additional details

Related works

Is supplement to
Journal article: 10.1590/1982-7849rac2021200235.en (DOI)